Πέμπτη, Ιουλίου 20, 2006

Το πρωτο μου...




Προσπάθησα πολλές φορές να μπω στη λογική του blog! Άλλες τόσες ξεκίνησα να σχεδιάζω ένα blog αλλά όλο και για κάποιο λόγο, συνήθως φόρτο εργασίας, δεν το ολοκλήρωνα ποτέ.

Αυτή τη φορά μάλλον ο χρόνος είναι με το μέρος μου, και είπα να το εκμεταλλευτώ!

Ωραία, το δημιούργησα… και τώρα τι να πω? Τι να γράψω? Είναι ο χώρος για να λέω την άποψη μου, ε αυτό μπορώ να το κάνω και αλλού! Και στο κάτω κάτω της γραφής δεν έχω και τόσο διαφορετική άποψη ώστε να την προβάλω! Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν πραγματικά αξιοσημείωτα πράγματα να πουν !

Ας αφήσω τον εαυτό μου να παρασυρθεί στη μόδα της εποχής μας και ας ξεκινήσω το πρώτο μου blog!

Καλώς ήρθατε…

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γειά σου Αλεξάνδρα!!!
Καλά έκανες και ξεκίνησες και εσύ να blogάρεις, κάνει καλό πολλές φορές να γράφουμε ότι σκεφτόμαστε, μας βοηθάει να προοδεύουμε και να μήν ξεχνάμε ;)

Χαιρετισμούς απο Ηράκλειο,
Βαγγέλης.

twomacth είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Βαγγελη...

ειπα να παω και γω με το ρευμα της εποχης... εδω και τοσο καιρο το παιδευα :)

καλη συνεχεια

φιλια απο Θεσσαλονικη!

Ανώνυμος είπε...

Πλέον δεν είναι μόδα, είναι θεσμός! :)

Χάρηκα που σε βρήκα αλεξάνδρα. Καλωσήρθες...

Φιλιά,
(μετανάστης) Νάσος Κ.

twomacth είπε...

Γεια σου Νάσο :)

χαιρομαι που σε ξανα"βλεπω".

καθε αρχη και δυσκολη λενε, ε μεχρι αν το συνηθησω θελω το χρονο μου. Παντως εχει ενδιαφερον.

καλη συνεχεια
αλεξανδρα

discolata είπε...

welcome, welcome:)

φιλιά κατ'αγνώστω...

Inside a Box είπε...

Καλώς όρισες!
στην Blogosfaira!

Θα σε διαβάζουμε συχνά!

Δημήτρης.

twomacth είπε...

Σε ευχαριστω Δημητρη :)

μικρος που ειναι ο webκοσμος!